 |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 14:51, 12 Lip 2012 Temat postu: Warhammer |
|
|
mapa naszego świata nie jestem zadowolony ale miałem mało czasu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 2:30, 08 Lut 2013, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 22:43, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
z hydry dało się wydobyć
- 3 porcje jadu
- skóry na 3 zbroje(resztę zabiera Izabell i Roger)
- 4 łby(jeden zabiera sir Roger, drugi księżna Izabell)
- 5 pazurów(np na krótki miecz)
- kolec z ogona(np na długi miecz)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 16:03, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o podział łupu proponuje taki:
badyl- skóra, pazur, łeb
łukasz- skóra, pazur, jad
jasiek- pazur, jad, łeb
seba- pazur, kolec z ogona, łeb
ja - skóra, pazur, jad
ostatni łeb sprzedać i podzielić się kasą
oczywiście jest to jeszcze podział umowny więc można to jeszcze dopracować
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pią 3:33, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
po wnikliwej analizie księgi spaczenia wylosowano następujące mutacje
1. łuski (1) +1 PP na korpusie (mutacja się rozwija)
2. rumak chaosu
WW 47
US 0
Kr 40
ODp 42
ZR 38
INT 15
SW 23
Ogł 0
A 1
ZYW 28
SF 4
WYT 4
SZYB 8
pływanie, spostrzegawczosc +10
broń naturalna, czuły słuch, morderczy atak, silny cios, wyostrzone zmysły
mutacja chaosu - ogon skorpiona (wielki jadowity kolec...)
3. cuchnący dotyk - twoje dłonie pokrywa śluz którego nie da się zmyć, zatruwasz nim jedzenie i wodę...
no to tyle bogowie popatrzyli na ciebię dość przychylnie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 3:56, 08 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 23:23, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ciekawostki stolicy
- arena gladiatorów można powalczyć zdobyć złoto i expy
- sklep wielobranżowy jest właściwie wszystko ale jest drogo (ceny +25%)
- targ niewolników mozna sobie kupić coś fajnego np chłopów do pracy
10 zł monet niewolnik z jedną profesją podstawową
50 zł z dwoma profesjami podstawowa i zawansowana
200 zł z trzema podstawowa i 2 zaawansowane
profesję muszą być zgodne z rozwojem
+25% ceny za niewolnika do 20 lat
-25% ceny za niewolinka 35 letniego
- świątymie mrocznych bogów
- najemnicy do wynajęcia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Nie 23:05, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 14:10, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
- mag znalazł jakąś mapę, siedzi w swoim pokoju i jak ktoś się dobija do jego drzwi to straszy fajerbolami i strasznie ryczy, więc lepiej nie ruszać... (60exp)
- złodziej gdzieś przepdał i z szelmowskim uśmieszkiem ciągle gdzieś łazi, widziano go u szewca oraz u złotnika...(30exp)
- wojownik ciągle siedzi w biurze werbunkowym, a na mieście są ogłoszenia z jego nazwiskiem, podobno jakś karawanę zbiera...(100exp)
- lord śpi pod ścianą pewnie pijany...(0exp)
- żwiadowca śpi obok...(0exp)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 15:48, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ponieważ jest was coraz więcej... (bracia mordka też mnie już molestowali) to od dziś, każdy kto do mnie pisze na tym forum wiadomość ( a tylko tu rozpatruję odpowiedzi i info o sesjach) musi kopiować wcześniejszą korespondencję, bo zaczynam się gubić co komu odpisałem
czyli korespondencja powinna wyglądać tak:
- mail od gracza (potrzebuje kupić miecz)
- moja odpowiedź (miecz kosztuje 5 zł)
- mail od gracza (dobra to biorę i chce jeszcze tarcze)
- i tak dalej ( ok razem to będzie...)
wszelkie inne maile będę ignorował, po prawej macie klawiszek "cytuj" po jego kliknięciu przy odp na maila automatycznie kopiuje się wszystko, bez tego wszystko kasuje bez czytania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Nie 20:24, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 23:14, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
na najbliższej sesji każdy ma mieć przygotowane następujące informację
całkowita ilość expów zdobytych przez postać
ilość złota obecnie posiadanego
przedmioty magiczne posiadane
oraz każdy dostanie tabelkę do wypełnienia z ekwipunkiem w 3 kategoriach
przy sobie
przy sobie ale np na koniu lub wozie
w innym miejscu np zakopane lub w domu itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 11:46, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Trafienia krytyczne
do tej pory używaliśmy systemu krytyków z pierwszej edycji czyli 01-05 krytyczny sukces 96-00 krytyczna porażka, co dawało masakrystyczne efekty np:
na 5 graczy napada 10 orków, każdy ma 1 atak, w sumie gracze w pierwszej rundzie statystycznie mają 25% na zadanie krytyka, orki 50%, dla mnie utrata NPCa nie jest problemem dla gracza strata postaci już jak najbardziej...
więc przeczytałem krytyki w II edycji i od dziś jest tak
- nie ma już różyców i mega różyców , rzut na WW daje trafienie lub jego brak
- krytyk następuje wtedy gdy cios odbiera trafionemu ostatnie HP i schodzi poniżej zera z HP
gracz ma 3 HP, ork wyprowadza cios trafia w nogę i zadaje 12 obrażeń po odjęciu wytrzymałości i zbroi, gracz otrzymuje 6 obrażeń czyli jest na -3HP, otwieramy tabelkę krytyków i patrzymy na efekty dla kolumny -3 do tego rzut k100 i już wiemy co graczowi urwało, obcięło, zmiażdżyło... hehehehhheeee....
jak jakieś pytania to zapraszam do działu warhammer dyskusje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 11:54, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 8:44, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
przypominam o jutrzejszej sesji
- od razu przechodzimy do przygody, czyli wszyscy gracze siedzą w waszej karczmie, z zagrody dochodzi radosne rżenie waszych koni, z piwnicy ryk orków i biadolenie gwałconych niewolnic i niewolników(sic!) ostatni na kolacje zbiega jak zawsze spóźniony mag, z wypiekami na twarzy, osmolone ręce, dziwny swąd spalenizny który się za nim ciągnie , zwiastują przygodę? kłopoty? złoto?
- żadnych spraw handlowych w mieście czy po za nim
- od ostatniej przygody minęło 48h
- czyli zbroi jeszcze nie zrobili
- kto nie wysłał mi dyspozycji nic nie robi
EXP:
mag 80
złodziej 30
wojownik 100
lord 20
zwiadowca 0
kapłan 210
od tej chwili aż do końca sesji nie przyjmuję już żadnych deklaracji
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Sob 8:49, 23 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 20:32, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no to się działo...
lord i złodziej siedzą w komnacie , wyleczyli wszystkie obrażenia są zdrowi
kapłan nie żyje
wojownik umrze za 2 rundy
mag fruwa
zwiadowca śpi pod stołem pijany...
stajenny ucieka z beczką złota...
z piwnicy dobiega biadolenie gwałconych niewolnic, ryk orków, pisk pożeranych snotlingów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 21:06, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
za 50 exp kapłan może się nauczyć czaru kapłańskiego
preparacja czaszki
poziom mocy 5
czas rzutu k10 min
składniki brak
czas trwanie pernamentny
opis: kapłan po krótkim rytuale jest w stanie spreparować dowolną czaszkę do stanu nadającego się na trofeum lub na złożenie na ołtarz, czaszka nie psuje się nie niszczeje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 22:25, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Reputacja
wasze czyny, działania powoduję jakieś reakcje innych, pozytywne, negatywne, neutralne
obicie sługi za drobne przewinienie reputacji nie zwiększy, zarznięcie niewolników na ołtarzu Pana też nie... ale chwalebne zwycięstwo, wygrana potyczka, bitwa, czy wojna już tak
moje propozycje
lord 15
mag 5
złodziej 20
wojownik 25
zwiadowca 5
kapłan 5
jest to rzut procentowy, jeśli NPC wykona rzut i zmieści się w waszej reputacji jego reakcja na wasze poczynania znacząco się poprawi (+20), jak mu się nie uda to nic się nie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Nie 22:27, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kapłan i wojownik
jeśli chcecie przeżyć to wykonamy na next sesji po jednym rzucie w tabeli mutacji, wynik musi być do akceptacji, jeśli opcja wam nie pasuje zdajecie się na działania tych co przeżyli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3330
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pon 0:34, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kapłan leży na jednej z prycz w KOMNACIE właściwie to leży wielka włochata kula...
mutacja 178 gęste futro +1 PP na całym ciele
dostajesz 4 punkty obłędu (PO)
nowy lepszy gąszcz
więcej fotek po wpisaniu w google Stephan Bibrowski lub zespół wilkołaka albo po prostu Chewbacca...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 14:22, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|